miercuri, 16 august 2017

Ce mai citesc | August #1

Hei, hei!

Astăzi m-am gândit să vă scriu despre ce am mai citit eu luna asta și despre ceea ce plănuiesc să mai citesc.

La începutul lunii am dat o comandă pe elefant de mai multe cărți și mi-am făcut mie o promisiune, să zic așa, că le voi citi pe toate luna asta. De ce? Pentru că eu întotdeauna când dau comenzi „mari” citesc doar câteva cărți și pe restul de las să „zacă” în bibliotecă muultă vreme. Voi reuși să mă țin de cuvânt de data asta? Veeedem. Până atunci haideți să vă prezint cărțile.
  1. „Înainte să te cunosc” de Jojo Moyes - CITITĂ
    Aștept de o grămadă de timp să citesc cartea asta. Văzusem filmul înainte și pur și simplu m-am îndrăgostit de Louisa Clark și de Will, așa că trebuia să citesc și cartea. A fost minunată, am savurat-o din plin. Am fost totuși și puțin dezamăgită că unele scene din film nu au fost incluse și în carte.
  2. „Cu toții suntem făcuți din molecule” de Susin Nielsen - CITITĂ
    I-am făcut și o recenzie aici. Cartea a fost ok, se citește foarte ușor și e cât de cât amuzantă. Totuși, simt că îi lipsește ceva sau poate doar am avut eu așteptări prea mari.
  3. „Puls” de Julian Barnes - în curs de citire
    Dacă la cartea menționată mai sus am schițat câteva zâmbete, la asta am râs în adevăratul sens al cuvântului. Deocamdată am sentimente contradictorii față de ea, ba mă face să râd în hohote și mă intrigă, ba mă plictisește foarte tare.
  4. „Despre suflet - mic tratat de mari idei” - în curs de citire
    Aici avem o colecție de citate despre suflet aparținând unor mari scriitori și nu numai. E drăguță, unele citate chiar îmi plac.
  5. „În ape adânci” de Paula Hawkins - necitită
    Cartea asta e practic peste tot pe net, așa că m-a făcut și pe mine curioasă. Am citit și „Fata din tren” de la Paula Hawkins și mi-a plăcut.
  6. „Oamenii fericiți citesc și beau cafea” de Agnes Martin-Lugand - necitită
    Din nou, o carte foarte populară în rândul bloggerilor. Am auzit diferite păreri, unii zic că merită, alții că doar publicitatea e de ea. Vreau să mă conving singură. 
  7. „O mare de lacrimi” de Ruta Sepetys - necitită
    Nu am mai citit nimic de la această autoare până acum, dar am un feeling că îmi va plăcea enorm ce voi descoperi printre paginile acestei cărți. Vă țin la curent!

Voi ce cărți vreți să citiți luna aceasta? Ați citit vreuna dintre cele menționate de mine?
Vă aștept părerile într-un comentariu.

2 comentarii:

  1. Vai, așa mult îmi doresc și eu să citesc "O mare de lacrimi"! Sunt sigură că e minunată. "Printre tonuri cenușii" de la autoare e una din cărțile mele preferate, deci nu cred că m-ar dezamăgi cu noua carte.

    Am citit recent "Oamenii fericiți citesc și beau cafea" și eu una fac parte din categoria oamenilor care spun că e o carte comercială. Mi s-a părut foarte simplă și nu m-a marcat în niciun fel. Dar mna, așa cum ai zis și tu, mai bine o citești ca să îți formezi propria părere. Cine știe, poate ție o să-ți placă! :D

    "Cu toții suntem făcuți din molecule" sună interesant, o să-ți citesc recenzia.

    Spor la citit și lecturi frumoase în continuare! ^.^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, încă nu am citit „Oamenii fericiți..” și nici „O mare de lacrimi” :)) Restul le-am citit, acum mă gândesc să le scriu și cât o recenzie.
      Mulțumesc pentru vizită și lecturi frumoase și ție! ^_^

      Ștergere