luni, 29 iunie 2015

Editura Univers își bucură cititorii cu un e-book gratuit


E-book gratuit – cea mai căutată carte de la Univers!

Timp de șapte zile (29 iunie - 6 iulie), Editura Univers, în parteneriat cu platforma Streamland, le oferă gratuit cititorilor săi ediția electronică a cărții Călătoria unei femei care nu se mai temea de îmbătrânire, primul roman semnat de  Andreï Makine cu pseudonimul Gabriel Osmonde.

Dă click AICI  și poți să afli mai mult despre carte și să citești începutul. Dacă îți dorești cartea, fă-ți cont de cititor pe platforma Streamland. Astfel, poți să descarci gratuit cea mai căutată carte a Editurii Univers în 2015. Fără a avea nevoie să te înregistrezi la Adobe Digital Editions, poți începe să citești romanul imediat, în orice browser de pe computer, tabletă sau telefon.

După ce ți-ai făcut cont de cititor pe Streamland, apasă pe butonul BUY și în fereastra care se va deschide să introduci cuponul univers1969 care îți va da acces gratuit la descărcarea cărții. Poți începe să citești romanul imediat și va rămâne în  contul tău de pe Streamland, la pagina Cărțile mele.  
Trimite acest mesaj prietenilor tăi: îți vor mulțumi pentru că i-ai anunțat cum pot primi cadou dintre cele mai citite cărți de la Univers.

Despre carte..

„Laura Baroncelli, văduvă la cincizeci de ani […], aflând că fusese înşelată toată viaţa de soţ, neizbutind să aibă un dialog cu propria fiică, detestându-şi dimensiunile corporale (prea generoase, în stilul matroanelor slave), ca şi viaţa burgheză – de proprietară a unui magazin de băi şi accesorii sanitare din Paris –, hotărăşte să se sinucidă. Dar, intrând în baie, observă urma unui picior – şi, de aici, sinuciderea e oprită […] Această urmă aparţinea unui tânăr care se vădeşte a fi mult aşteptata mare pasiune, până atunci nici măcar bănuită de captiva într-o viaţă banală. 

Stilul e, aşa cum spuneam, cel care ridică nivelul: nu mult diferit de al lui Makine, cu descrieri ample şi amănunţite, cu simboluri recurente, descifrabile sub diferite înfăţişări (de exemplu, sticla compactă în care e montat un scorpion, din Călătoria unei femei…, la un moment dat spartă, poate fi comparată cu lacul îngheţat, memento ameninţător în Crima Olgăi Arbelina; sau motivul zăpezilor veşnic pure – versus mizeria societăţii de consum, aşa cum apare în majoritatea romanelor lui Makine/Osmonde). Sunt fraze ample, cu observaţiile unui ochi atent la realitate, dar şi cu suflul unui poet talentat, care salvează astfel de schematism etapele călătoriei autotransformatoare“.

Grete Tartler, Limba alternașterii, România literară, nr. 17/2015

17 comentarii:

  1. E extrem de frumos din partea lor. Şi au dat şi mesaj pe goodreads ca să anunţe :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, iar vezi edituri care să ofere e-bookuri gratuit... Deși eu, personal, nu prea citesc cărți în format digital, e o oportunitate foarte frumoasă pentru cei care nu au posibilitatea de a achiziționa cartea sau pur și simplu au alte priorități.

      Ștergere
    2. Sunt mai frumoase cărţile tipărite, dar nici editura nu putea să dea tuturor celor care îşi doreau cartea una în format tipărit. Aşa că îi înţleg şi cum spuni şi tu, poate ajunge şi la cei care nu îşi permit să o cumpere :D

      Ștergere
    3. Acel "iar" voia să fie un "rar". Nici nu am pretenția să ofere gratuit cărți în format fizic, căci îmi dau seama că ar fi absurd. Și mă bucur mult când dau e-bookuri gratuite cititorilor, doar că pe mine, personal, nu mă ajută foarte mult deoarece sunt descurajată de ideea de "a citi pe telefon". Totuși mi se întâmplă să îmi mai uit cartea acasă când merg undeva, deci s-ar putea să-mi fie și mie foarte utilă cândva.

      Ștergere
    4. Nu ştiu dacă poţi să o citeşti de pe telefon dat fiind formatul, dar de pe calculator merge. Eu citesc mult pe calculator, nu prea am cum să fac altfel rost de cărţile pt facultate, e adevărat că nu e ca pe hârtie, dar poate fi util dacă trebuie să şi scrii despre ce siteşti.

      Ștergere
  2. Dap, într-adevăr, foarte frumos din partea lor. Eu am citit romanul și e de o sensibilitate aparte, cu o temă foarte frumoasă și, zic eu, o să-ți placă mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea îmi place mie să citesc cărți pe telefon, dar poate se întâmplă totuși să îmi fie de folos la un moment dat, așa că îi voi acorda o șansă. Mersi pentru recomandare!

      Ștergere
    2. Subscriu, nici eu nu citesc pe telefon. Urăsc, de fapt, să fac asta. :)) De fapt, când eram mai mic, prin clasa a 8-a, citeam „povestioare” pe mp4. Erau niște chestii mici dar, zău, chiar mă prindeau. Gen astea de pe Wattpad.

      Ștergere
    3. Când eram eu în liceu colega d bancă avea un MP3 deştept şi copiam la lucrări de pe el... doamne, ce-a evoluat lumea de atunci.. Mă simt bătrână.

      Ștergere
    4. :)) Și eu citeam povestioare pe diferite pagini de facebook. De telefon am citit o singură carte integral, anume „Încă o dorință” de Andres, care nu este tipărită. Țin minte că am început-o vara trecută în drum spre mare. Ce amintiri frumoase! :))

      Ștergere
    5. Nu este tipărită "Încă o dorinţă"? Hmm, de ce aveam impresia că e? Mă miram eu că nu o vedeam deloc prin librării.

      Ștergere
    6. Și eu aveam senzația asta vara trecută, înainte să vorbesc cu Andreea (Andres). :))
      Din câte am înțeles, face parte dintr-un "proiect", iar banii strânși sunt donați (mare parte) și nicio editură nu ar dori să publice în condițiile astea. Se găsește de cumpărat doar pdf sau alte formate electronice. Ar fi fost frumos totuși să fie și tipărită...

      Ștergere
  3. Eu am incercat sa descarc cartea insa imi apare mesajul: "Sorry! This coupon is no longer valid."
    :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cuponul este valid până pe data de 6 iulie. Ți-a apărut așa pentru că probabil deja descărcaseși cartea și fișierul ți-a mers direct în contul tău de pe site. Verifică numai. Și mie mi s-a întâmplat același lucru, dar apoi am realizat că luasem deja fișierul. Sper că ai reușit totuși!

      Ștergere
  4. Am văzut că ai terminat-o, acum să văd şi recenzia. Cred că luni sau marţi mă apuc şi eu de ea.

    RăspundețiȘtergere