luni, 31 august 2015

Citite în luna august

Luna asta a fost - cred - mai plină de lecturi decât celelalte, însă iar m-am împotmolit puțin la o carte și asta mi-a încetinit destul de mult ritmul.

Cărțile pe care le-am parcurs sunt următoarele:
  1. „O seară la club” de Christian Gailly.Am vrut să citesc cartea asta pentru că tocmai ce terminasem „Seara cântărețelor” și am obsevat că și aici era vorba de un pian care cânta, așa că am zis să rămân în temă. Mi-a plăcut, a fost o lectură plăcută, am citit-o într-o zi sau două. Recenzia o voi scrie în curând, cred. I-am acordat 4 steluțe din 5 pe Goodreads.
  2. „Bătrânul și marea” de Ernesc Hemingway. O carte foarte frumoasă! Recenzia în curând! - 5 steluțe din 5
  3. „Când Dumnezeu era iepure” de Sarah Winman. De asemenea, foarte frumoasă! Recenzia AICI. - 5 steluțe din 5
  4. „Fata din tren” de Paula Hawkins. Romanul ăsta este un thriller minunat, trebuie să-l citiți dacă sunteți atrași de genul acesta de cărți! - 5 steluțe din 5
  5. „Cerul din burtă” de Ioana Nicolaie. Autoarea aceasta are un stil de a scrie foarte frumos. Un text bogat în metafore. Frumos, mi-a plăcut, însă nu m-am atașat atât de mult de ea. - 4 steluțe din 5
  6. „Blestem curgerea timpuluide Per Petterson. Cu romanul acesta am avut ceva dificultăți, asta pentru că nu m-a prins din prima. Mi-a plăcut personajul principal, oricum. :) Recenzia AICI. - 3 steluțe din 5
  7. „Elixirul dragostei” de Eric-Emmanuel Schmitt. Un roman scurt, dar foarte drăguț. - 4 steluțe din 5
  8. „Tronul reginei Jinga” de Alberto Mussa. M-am tot gândit dacă să includ și cartea asta sau nu.. pentru că nu am terminat-o încă și nu cred că am s-o mai termin. După cum bine știți, obișnuiesc să citesc mai multe cărți în același timp și pe asta am lăsat-o deoparte o bucată considerabilă de timp, iar acum nu mai înțeleg nimic și deși mai am doar vreo 25 de pagini, parcă nu am chef să o continui; oricum sunt deja destul de confuză, așa că nu cred că mai are rost.
Acestea au fost lecturile mele de luna aceasta. Numărul lor a crescut mult față de lunile trecute, știu, însă majoritatea au fost foarte scurte oricum. Eh, eu sunt mulțumită!

Voi ce cărți ați reușit să citiți luna asta?

P.S: Precizez că de curând am început „Sticletele” de Donna Tartt, yay! Voiam de mult să citesc cartea asta!

Lecură plăcută în continuare și aștept să-mi spuneți ce ați mai citit!

Un comentariu:

  1. Pâi, luna asta am citit Supunere de Michel Houellebecq, Fata dispărută, Mireasă în familia Borgia de Jeanne Kalogridis, Calea cea lungă de Sebastian Barry, Comoara Faustei, Fiul lui Pardaillan, Iubirile lui Chico, Sfârşitul lui Pardaillan şi Sfârşitul Faustei, Cercul Octogonus de Peter Harris şi patru cărţi de Agatha Christie.
    Bătrânul şi marea am citit-o cam acum două luni, mi s-a părut uimitoare :D

    RăspundețiȘtergere