marți, 8 septembrie 2015

Recomandare muzicală (2)

De data aceasta am mai multe recomandări de făcut. Să începem cu Megan Davies, o tipă foarte tare pe care am descoperit-o recent pe Youtube și care-mi place atât de mult. Aceasta postează cel mai adesea cover-uri, dar, de asemenea, scrie și ea însăși versuri (am observat că versurile a două melodii sunt scrise de ea). Vă invit la o plimbare pe canalul său de Youtube. Las în continuare și două melodii care îmi plac mult (momentan, cel puțin):





(melodia asta mă face să-mi fie dor de Crăciun)
Nu știu, dar mi se pare că transmite într-adevăr o emoție prin melodiile sale și se vede că face toate acestea din pură pasiune și dedicație. Mie îmi dau o stare de bine clipurile postate. :)

Acum ceva mai diferit:

și


Oh, și asta, atât:


Atât pentru moment. Astea sunt melodiile pe care le-am ascultat eu cel mai mutl în ultimul timp. Sper că v-au plăcut măcar una dintre ele și aștept să-mi spuneți voi ce mai ascultați! :D

8 comentarii:

  1. Momentan, de ieri, am rămas setată pe "Spune, tu, vânt", nu îmi pot explica cum se întâmplă să rămân setată pe o melodie dar se întâmplă des aşa că acum doar asta ascult până trece.
    Apropo, primesc foarte greu mailuri de la blogul tău, nu ştiu de ce.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, adică nu le primește mereu sau când primești sunt mai multe postări acolo? (postate în zile diferite, vreau să spun)
      Asta e foarte ciudat... Îmi poți spune când ai primit ultimul email? Pentru că și eu sunt abonată cu emailul meu tocmai pentru a stimula chestia asta, când primesc emailul și cum arată postarea în email.

      Ștergere
    2. P.S: Și mie îmi place melodia aceea, dar n-am mai ascultat-o de mult. Mersi că mi-ai amintit să o mai ascult. :D

      Ștergere
    3. Adică de obicei primeam mail o dată pe zi cel puţăin dacă nu o dată la fiecare postare, acum găsesc mailuri şi pentru postări pe care le-am citit deja de câteva zile. dar de la comentarii îmi vin ca şi până acum, aproape imediat cum se comentează.

      Ștergere
  2. Ce frumoase sunt melodiile, îmi plac toate! <3 Iar azi am tot ascultat melodiile lor, mi se par foarte chill toți, versurile sunt funny și mi-au dat o stare de bine: https://www.youtube.com/watch?v=Meb2IVWCVfU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, știu canalul ăsta de Youtube. :)))
      Mă bucur că îți plac! :)

      Ștergere
  3. Te ador pentru postarea asta! Serios. De Megan Devies am auzit acum prima data, de obicei ascultam in materie de coveruri Boyce Avenue sau Sam Smith, dar canta asta de draguuut <3 Girl crush am descarcat-o dupa primele secunde chiar :)) River imi face si mie dor de Craciun, dar nu mai avem mult de asteptat oricum.
    Pentru Robin and The Backstabbers te ador cel mai mult, si pe ei tot acum i-am descoperit si Sat dupa sat e ataaat de faina, imi place mult de tot, e super. Marele zgomot e putin mai ciudatica pentru ca are putine versuri, dar videoclipul e foarte tare.
    Mai astept postari de genul! Imi plac tare mult gusturile tale in materie de muzica ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai idee cât de mult mă bucur să aud asta! :D Îmi pare bine că îți plac! Poți încerca să asculți și cover-uri postate de Jeff Buckley (mie ăsta îmi place foarte mult: https://www.youtube.com/watch?v=llyADThAg5o) sau Cristiana Silva (canal de Youtube aici: https://www.youtube.com/channel/UCn1i9rycxsTLF52Xd7ebmkQ).
      Și mie îmi place Sat după sat mai mult, dar parcă mă atrage și Marele zgomot, așa ciudățică cum e. :))
      O să mai postez când mai dau de melodii care-mi plac mult! ^^

      Ștergere