joi, 9 aprilie 2015

Și eu iubesc.. să iubesc!

Am primit această provocare de la Adela(Vanilla Moon Books) și, cu toate că încă n-am început să scriu despre ceea ce iubesc, deja mă încearcă un sentiment puternic deoarece realizez că sunt atâtea lucruri pe care le iubesc. Atâtea lucruri care mă definesc, ceea ce mă înspăimântă puțin.

"Iată provocarea: Realizați o imagine, o serie de imagini, citate, articole, filmulețe sau desene, orice vă face fericiți, tot ce iubiți voi. Adăugați la această postare imaginea de mai sus și provocați-vă măcar un prieten să facă asta, pe blog, pe twitter sau facebook, tumblr, google, instagram. Motivul este simplu. Violența din jurul nostru, prea multă, prea pătimașă, îndeamnă la răutate, la ură, la suferință și nu mai vreau să văd asta. Finalitatea este următoarea: ce simțiți când vă lăsați în voia sentimentelor? Când vă așterneți cele mai frumoase amintiri, momente, persoane pe hârtie, când pictați, când priviți apusul. Zâmbiți? Ei bine, iată finalitatea. Dacă, pentru o clipă, am reușit prin această provocare să vă fac fericiți, mi-am îndeplinit sarcina."

Menționez că această postare va cuprinde doar o parte din ceea ce iubesc. Nu vreau să intru în chestii.. mai personale.

Fiind un blog despre cărți, inevitabil voi începe cu...


Humanitas, Polirom & Rao for life! +Univers(cărți care, după cum puteți vedea, nu mi-au mai încăput în bibliotecă, însă au un locșor special!) și Litera(titlurile în imaginea de mai jos).







“You have two choices, to control your mind or to let your mind control you.” ― Paulo Coelho, Veronika Decides to Die



Nothing ever ends poetically. It ends and we turn it into poetry. All that blood was never once beautiful. It was just red. – Kait Rokowski



„And if you can’t see anything beautiful about yourself,
 get a better mirror,
look a little closer,
stare a little longer
Because there’s something inside you
that made you keep trying
despide everyone who told you to quit.
You built a cast around your broken heart
and signed it yourself.
You signed it yourself, “They were wrong!”.”
(preluat din videoclipul de AICI)




Okay, eu mă opresc aici. Sper că v-a făcut plăcere să urmăriți această postare și nu ezitați să îmi spuneți dacă v-ați regăsit și pasiunile voastre în aceste imagini!

În final, dau provocarea mai departe următoarelor persoane: Alina (de pe blogul Din dragoste pentru cărți), Ilinca (Surorile bibliotecă) și Andrei(Where the rain falls).

5 comentarii:

  1. Mulțumesc frumos pentru provocare. O accept, o voi face când îmi permite timpul. Zi călduroasă! Am văzut că ai trilogia LOTR. Și eu o am, cea de la chioșc, când au costat 15 lei / volum. De altfel, am toate cărțile lui Tolkien. Îmi mai lipsește „Povești neterminate”, dar nu știu dacă să o iau. :) Frumoase cărți, la cât mai multe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Din păcate, tocmai primul volum îmi lipsește din trilogia LOTR. L-am ratat atunci când a apărut cu ziarul și am tot zis că îl comand, dar m-am luat cu alte cărți și până și în ziua de azi tot cu cele două volume am rămas.

      Ștergere
    2. Nu se găsește ediția de chioșc pe net? Eh, faci tu rost, oricum. Am făcut și eu provocarea, aici: http://falled.blogspot.ro/2015/04/si-eu-totusi-iubesc-sa-iubesc.html. :) De asemenea, sper că nu te superi că am luat banner-ul blogului și l-am adăugat printre „Prietenii blogului” meu, da? Paște fericit, Hristos a înviat!

      Ștergere
    3. Ba cred că se găsește, parcă o văzusem pe Libris sau pe elefant, însă are un preț ceva mai măricel, dar când mă voi decide să încep trilogia probabil o voi cumpăra totuși.
      Ți-am citit postarea, sunt un cititor destul de silențios al blogului tău, nu comentez prea des, însă cele mai multe postările le citesc atunci când am timp.
      Cum să mă supăr că mi-ai preluat bannerul blogului?! Îți mulțumesc frumos, te-am adăugat și eu în secțiunea „Recomandări din blogosferă” pentru moment, până când aduc bannerele tuturor blogurilor prezente în această secțiune. Paște fericit, asemenea! Adevărat a înviat!

      Ștergere
    4. Am avut noroc că le-am cumpărat la timp, și mi-am luat și „Silmarillion”, dar am dat-o la un concurs și acum o am pe cea cartonată. După părerea mea, este cea mai bună carte a lui Tolkien. Mulțumesc că citești blogul, cu drag scriu pe el, ești binevenită oricând! Am văzut că și tu m-ai adăugat, mulțumesc mult. O zi plăcută și însorită!

      Ștergere