vineri, 17 iulie 2015

Nou în bibliotecă (4)

Ei, iată că m-am mai cumințit puțin în ultima perioadă. N-am mai cumpărat nicio carte de câteva săptămâni, dar asta nu înseamnă că n-au mai „apărut” cărți noi la mine în bibliotecă. Ce pot să spun, când nu vin eu la ele, vin ele după mine.. haha. Bine, bine, lăsând gluma la o parte, să vă prezint cărțile:

Cartea cu care încep este „Falsă identitate” de Mirela Oprea, carte care a ajuns la mine acum câteva luni, însă se pare că am uitat să o includ în posările anterioare. Mă îndoiesc ca mulți dintre voi să fi auzit de carte, căci nu prea am văzut vorbindu-se de ea. Acum nu știu să vă spun mai mult decât faptul că Mirela Oprea este o scriitoare constănțeancă, iar acesta este romanul său de debut.
Am fost plăcut surprinsă când am fost întrebată dacă doresc să primesc romanul doar pentru simplu fapt că îmi place să citesc. Mai e și semnat de autoare. Mulțumesc!
Cartea poate fi achiziționată online accesând următoarele site-uri: Elefant.ro, Libris.ro, Pravaliacucarti.ro, Books-express.ro sau Self-Publishing.ro.

„Neamul corbilor: Copiii Întunericului” de Lavinia Călina. Primită direct de la autoare spre recenzare. Mulțumesc! Am citit-o deja și mi-a plăcut mult. În curând recenzia!

Dacă tot am început cu volume semnate, să mai continui cu unul, nu? Mulțumesc mult autorului pentru carte! Cartea asta a fost o surpriză încă de când am primit-o (fiindcă nu mă așteptam), până ce am terminat-o de citit (asta pentru că m-a surprins în mod plăcut). Recezia curând, de asemenea!

Încă o carte primită pentru recenzie. E vorba de un volum de poezioare, o să-l citesc zilele următoare. Recenzia va apărea pe site-ul GoodRead.ro, unde, după cum probabil știți, mai scriu recenzii.

În sfârșit am pus mâna pe frumusețea asta! Nu sunt tocmai un mare cititor „Leda” - dar cartea asta chiar mă atrage. Din nou, mulțumesc Cărți nemuritoare!

Și ultima, dar nu cea din urmă, cartea care mi-a făcut ziua mai bună: „Când Dumnezeu era iepure” de Sarah Winman. Atât îmi place când primesc colete surpriză, zău! Bine, de fapt așteptam coletul acesta de ceva vreme, însă azi se pare că nu m-am gândit deloc la el.. până ce am fost sunată de curier. Mulțumesc frumos, Editura Litera!

Atât deocamdată. Acum nu-mi rămâne decât să mă apuc serios de citit și de scris recenzii! :)

Voi ce cărți ați mai adăugat în bibliotecă? 
De asemenea, vă invit să-mi spuneți dacă ați citit vreo carte din cele menționate de mine și cum vi s-au părut!

12 comentarii:

  1. Frumoase cărți! :D ”Anna în veșmânt de sânge” o să-ți placă mult, crede-mă! :) „Pe când Dumnezeu era un iepure” este și în lista mea, deeeeci... Așteptăm recenzia!
    Presimt că la mine o să urmeze un un post gigantic! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iarăși? :)) Păi abia aștept atunci! Îmi plac așa mult postările de genul. „Anna în veșmânt de sânge” este ceva mai departe pe lista mea de citit, pentru moment. Dar poate totuși o citesc până la sfârșitul verii. :D

      Ștergere
    2. Crede-ma, si eu am zis ca am s-o citesc destul de tarziu dupa ce-m primit-o, dar imediat ce-am luat-o in mana pur si simplu n-am putut s-o mai las deoparte! :))

      Ștergere
    3. Eu încă n-am luat-o în mână cu totul, adică a trecut prin mâinile mele, dar se odihnește pe rafturi momentan sau printre alte grămezi de cărți de prin cameră. :))

      Ștergere
  2. Păi, pe lângă malad, mai am o carte din seria neagră de la Trei, o carte despre cu a fost furată o importantă bijuterie a prinţesei Sisi (cu poze originale şi am văzut că are părul aproape cât al meu :D) şi încă una pe care nu am ridicat-o de la poştă încă. Plus că Andrei m-a anunţat că tocmai l-a pus şi pe Four la poştă.
    Anna în veşmânt de sânge mi-a plăcut, deşi uneori autoarea a cam înmuiat-o în sirop extrem de dulce partea bună e că ea a refuzat să se îmbibe :D. E drăguţă foc, abia aştept continuarea.
    Şi că tot veni vorba de continuări, ai văzut că a apărut, în engleză momentan, continuarea de la Să ucizi o pasăre cântătoare? Sper să se traducă repede :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dadada, am văzut. :3 Și eu sper să se traducă cât mai repede, să o am și pe aia în bibliotecă! :D

      Ștergere
  3. Pe Anna am pus si eu ochii si data viitoare planuiesc s-o cer editurii pentru recenzie :3 Sunt curioasa de Malad. Astept recenzia ta :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O s-o scriu foarte curând, promit! Îmi cer scuze că am întârziat atât cu ea.
      Lecturi plăcute, Diana, am văzut că și tu ai ai mai adăugat niște cărticele foarte frumoase în bibliotecă!

      Ștergere
  4. Eu am în bibliotecă ,,Când Dumnezeu era iepure'' de foarte mutl timp şi încă nu am reuşit să o citesc, dar presimt că o să-mi placă. Sper să ies din tornada de zeci de cărţi ce trebuie citite şi să o pot începe curând!
    Oricum, spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, la fel și ție! Nici eu încă nu m-am apucat de "Când Dumnezeu era iepure", dar am citit niște citate și mi-au plăcut foarte mult, deci chiar cred că o să-mi placă cartea, mai ales că mă atrage și subiectul ei.

      Ștergere
  5. Si eu am cartea Anna in vesmant de sange.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos! Ai citit-o deja sau o mai amâni și tu puțin (ca și mine, de altfel)?

      Ștergere