marți, 14 iulie 2015

Un an de scris pe blog

Nici nu știu cu ce să încep. Da, astăzi, 13 iulie 2015, se împlinește exact un an de când am scris prima mea postare în calitate de „recenzor” sau „book blogger” sau cum vreți voi să-mi ziceți. Despre postarea de aici vorbesc.

Un an plin de bucurii și situații mai puțin plăcute, însă, cu toate astea, nu am renunțat să fac ceea ce îmi place: să citesc și să scriu despre cărțile citite. Totul a început din dorința de a-mi face eu ordine în gânduri, am început prin a scrie un fel de confesiuni legate de lecturile mele, apoi, cu timpul, mi-am dat seama că, vrând nevrând, nu scriu doar pentru mine, ci și pentru voi, cei care îmi sunteți alături zi de zi și fără de care atât eu, cât și blogul - nu am fi ajuns astăzi până aici. Pentru asta vă mulțumesc! Mulțumesc din suflet pentru fiecare comentariu ori postare citită, pentru fiecare sfat; mulțumesc sponsorilor (Litera, Univers, Herg Benet, librăria-anticariat Târgul Cărții, Libris) pentru sprijin, încurajări și pentru că ați crezut în mine și în munca mea!

Mutatea de pe platforma Wordpress pe Blogspot a fost un pas destul de mare și îndrăzneț, întrucât am pierdut unii cititori, însă n-am cum să regret o alegere care m-a făcut și mă face fericită în continuare. Aici scriu mai cu plăcere și sunt mulțumită în totalitate de aspectul blogului.

Una dintre constatările pe care le-am făcut anul acesta este următoarea: blogging-ul nu e numai despre „a te elibera de cuvinte”, despre a scrie doar pentru tine, nicidecum doar pentru sponsorizări, ci este despre oameni, despre a crea conexiuni, despre a descoperi în tine și în celălalt, în cel care te citește. Blogging-ul este o artă, „arta de a fi tu” aș zice, este despre a avea curajul de a-ți împărtăși gândurile cu persoanele care te citesc.

Concursuri am tot făcut și voi mai face, dar de asta m-am gândit o altfel de surpriză și, sper eu, să fi reușit să vă surprind în mod plăcut. Iată mica „surpriză”:

Tadaaaaam! Am încercat o aniversare cât mai colorată! :) Iar pentru că mi-a luat vreo 20 de minute să îmi amintesc de unde trebuie să iau codul pentru a insera clipul aici și pentru că timpul nu stă-n loc, am trecut în data de 14, daaar cel puțin am reușit să inserez video-ul aici!
Sper să vă placă și, că tot veni vorba, vă recomand cu căldură revista Pauza ta de relaxare (cea în care colorez eu aici), e foarte drăguță și chiar te poate face să te simți mai bine!

Bine, bine, întrebați-mă acum, dar voi cu ce vă alegeți din video-ul ăsta? Păi până vizionați voi chestiuța asta de mai sus, eu dau fuguța, fuguța să pregătesc o surpriză plină cu cărți, de data asta! Pentru voi, bineînțeles.

15 comentarii:

  1. Felicitari si la multi ani blogusorului! :3
    Am citit cu drag postarea ta plina de cuvinte frumoase si ajung la concluzia ca asa este: peste mormanul de aparente, in final este vorba doar de relatia dintre blogger si cititori. O relatie frumoasa ^^ E chiar interesanta revista si imi place cum ai colorat-o :3
    Pupicei,
    Diana NM

    RăspundețiȘtergere
  2. Yeee. Îs mai mare ca tine la bloggerit. Eu am făcut 1 an în aprilie, parcă, fix în seara de Înviere. :D
    Păi, Angi, ce să zic? Eu chiar mă bucur că te-ai mutat pe blogspot, zău. Pe Wordpress nu prea urmăresc lume, sincer să fiu, doar câteva persoane care-și fac treaba bine. :) Și la urmărit, mă refer la „comentat”. :) Pe blogspot îmi este mai ușor și m-am familiarizat cu această platformă.
    Eu te felicit pentru munca ta, pentru recenziile frumoase și pentru evoluție.
    Nu vreau să-mi aduc aminte de primele mele recenzii, Doamne, că pic de rușine! :)) Cred că erau cam 2-3 fraze, ceva citate (sau nu știu dacă obișnuiam să fac asta) și... atât. Nimic esență. Era ca un rezumat!
    Eh, dar, nu-i așa, am crescut și am devenit mari! :D
    Felicitări și să ne citim cu bine, mult succes în continuare și „să nu ne părăsești”! :))
    Seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci nu numai la ani ești mai mare ca mine, hmm. :)) Da, am observat că ești mai mare ca mine la bloggerit - ți-am citit postarea postată atunci. Știi, blogul acesta e înființat tot în aprilie, deci în aprilie, anul viitor, o să sărbătoresc și atunci. :))
      Știu ce zici, primele mele recenzii... Nicio aliniere, nimic, scriam ca în jurnal. :))
      Eh, nu cred că scăpați de mine așa ușor. :D
      Mulțumesc!

      Ștergere
    2. :)) Păi, atunci, la anul sărbătorim la dublu. Abia aștept să ne regăsim, mult mai mari și mai frumoși.

      Ștergere
  3. Ce dragut! Pe mine una m-a relaxat si sa ma uit cum ai colorat tu. Ce-i drept colorezi frumos, nu peste linii ca altii. Sper doar ca nu era ceva important ca sunet ca momentan am o problema cu calculatorul si nu sm sunet (si nici diacritice dupa cum se vede).
    In rest, ce pot sa spun.. Sa creasca blogul mare si frumos, sa te bucuri de el, sa ne vedem online si peste 80 de ani! Eu una am aflat de multe carti grozave de pe aici si sper sa mai aflu si in continuare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos, mă bucur să citesc astfel de comentarii! Chiar mă bucur că am putut ajuta!
      Am pus ca fundal instrumentalul unei melodii care se numește "Stolen dance" și nu știu acum să-ți zic cine o cântă, un tip oricum, nu-i rețin numele. Deci na, nu-i așa important, doar că mi s-a părut că se potrivește așa cu filmulețul. :D
      Și mulțumesc frumos pentru că ești mereu prezentă aici pe blog cu câte o recomandate, opinie, sfat, încurajare, orice!

      Ștergere
    2. Păi o să ascult melodia acum că şi-a revenit calculatorul :) Oricum am mai văzut bucăţele din playlist-ul tău, ştiu că alegi bine :D
      Eu mulţumesc pentru că scrii pe blog şi uite aşa am aflat de Ghici cine moare primul şi de Exuvii şi chiar vreau să le citesc vara asta, măcar Exuvi.

      Ștergere
    3. Ce frumos e când molipsești oamenii cu cărțile citite de tine! Să-mi zici cum ți s-au părut după ce le citești! :D

      Ștergere
    4. Oricum nu m-aş putea abţine, o să intru să comentez ceva :D

      Ștergere
    5. Bun, atunci e numai bine! :))

      Ștergere
  4. Te felicitit pentru toată munca depusă. Ai evoluat foarte frumos şi să nu te opreşti aici :D
    Lumea chiar citeşte ce apare aici..

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari si mult noroc in continuare ^^!

    RăspundețiȘtergere