marți, 14 iulie 2015

Concurs de fidelitate (1)

Salut, salut! Ce mai faceți?
Da, da, știu, spusesem în postarea de AICI că voi posta concursul acesta imediat după ce termin de scris postarea respectivă, însă era prea târziu și trebuia să termin de citit și o carte, deci l-am amânat pentru.. câteva ore?

Oricum, acum sunt aici, mai pregătită ca niciodată să dau startul primului concurs de fidelitate de pe blogul acesta (blogspot, căci am mai organizat și altele, dar pe wordpress). Cărțile pe care le puteți câștiga sunt următoarele:
  • „Oameni de hârtie” de Salvador Plascencia; „O carte ludică și îndrăzneață, violentă și macabră.” – New York Times
  • „Casa de la malul mării” de Santa Montefiore (vol 1+2);două volume numai bune de citit acum vara, de luat la plajă sau pur și simplu savurate alături de o cană de ceai, într-o zi călduroasă
  • „Pentru cine bat străzile” de Valeria Sitaru; o carte în care scriitoarea ne prezintă diferite străduțe din București; fiecare capitol reprezintă o stradă sau bulevard, ceea ce mi se pare foarte original și interesant.
    „Țineți în mâini un volum scânteietor, inedit. Nici un scriitor n-a mai făcut ce a reușit Valeria Sitaru, să dea viață (colorată, surprinzătoare, tensionată) unor biete străzi, ridicându-le la rangul de subiecte care mai și vorbesc, dacă pui cartea aproape de ureche le poți auzi” – Răzvan Petrescu
Pentru a participa la acest concurs tot ce trebuie să faceți este să îndepliniți următoarele cerințe:
  1. Urmăriți prin GFC (Google Friend Connect) acest blog (în bara din dreapta, vă înregistrați cu ajutorul contului de Google unde scrie „Comunitatea blogului”)
  2. Adăugați-mă într-un cerc de-al vostru (tot în bara din dreapta – „Adaugă-mă într-un cerc”)
  3. Distribuiți această postare pe Facebook în mod public
  4. Apoi vă întoarceți aici și lăsați un comentariu în care vă anunțați participarea, incluzând, de asemenea, numele vostru GFC și linkul distribuirii
Acum tot ce trebuie ce trebuie să faceți este să fiți cât mai activi pe blog, comentând la postările din lunile IUNIE, IULIE și AUGUST (vor urma).

Concursul începe astăzi, 14 iulie 2015, și se termină pe data de 15 august 2015, urmând ca apoi să număr comentariile participanților și să aleg câștigătorii.

Am uitat să menționez: vor fi doi câștigători - cel cu cele mai multe comentarii își va alege două cărți sau trei (în funcție de cărțile dorite, fiindcă cele două volume „Casa de la malul mării” vin la pachet), urmând ca cealaltă sau celelalte să fie trimise către al doilea câștigător.

În cazul în care doi (sau mai mulți) participanți au același număr de comentarii, cel care a lăsat mai din timp comentariile va avea prioritate.
**Update: Comentariile trebuie să aibă un conținut, să conțină o opinie - nu doar două, trei cuvinte aruncate acolo doar pentru a face „un punct” în concurs.
Puteți comenta și de mai multe ori la aceeași postare, în cazul în care doriți să răspundeți unui comentariu publicat de alt cititor (sau de mine).

Acestea fiind spuse, vă urez succes tuturor!
Iar dacă aveți orice fel de nelămuriri sau întrebări, nu ezitați să mă întrebați și eu vă voi răspunde în cel mai scurt timp posibil.


16 comentarii:

  1. Particip, bineînțeles. Yeee!
    GFC: Anndrei
    Share: https://www.facebook.com/andrei.cioata.5/posts/695450123934654?pnref=story
    Adăugat în cerc! Asta o omisesem! :D

    Mult succes tuturor și mulțumim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce rapid ești, Andrei, nici nu apucasem să distribui postarea pe facebook! :))
      Succes și mulțumesc pentru prezența pe blog! :)

      Ștergere
    2. Sunt ca o umbră, niciodată nu știi unde am să fiu data viitoare. (Nu lua în seamă ce-am spus, e lipsit de logică, dar mă doare burta de la pepene și nu pot gândi corect)
      Mulțumesc și eu pentru munca-ți minunată. :)

      Ștergere
  2. Particip

    Facebook Laura Elena Apetroaie, GFC Laura Elena
    Share: https://www.facebook.com/lauraelenna/posts/1120405544656095

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Succes, Laura! Bine te-am găsit pe blog! :)
      Verifică, te rog, să fie distribuirea publică pentru că momentan îmi apare "conținut indisponibil" - asta dacă nu cumva ai șters distribuirea de le profilul tău între timp..

      Ștergere
  3. Si eu, si eu!
    fb/gfc/google> Anca Ciochina
    share: https://www.facebook.com/anca.ciochina.9/posts/1062734260411245

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yay, Anca e prezentă! Succes, succes și mulțumesc pentru participare!

      Ștergere
    2. Cum aş fi putut să lipsesc, doar în timpul unui concurs de fidelitate m-am îndrăgăstit de blogul tău :D. Mulţumesc şi eu!

      Ștergere
  4. Particip!
    FB: Den St
    GFC: Ga Briel
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=471023853056906&id=100004478855111

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună, Gabriel! Mă bucur că ne regăsim și la acest concurs! :) Succes!

      Ștergere
  5. Particip!
    FB: Sofy Ene
    Share: https://www.facebook.com/sofy.ene.104/posts/1606439429623713?pnref=story
    GFC: Raluca Ene

    RăspundețiȘtergere
  6. Particip!
    Fb: Ema Georgiana
    GFC: Ema
    Share: https://www.facebook.com/ema.georgiana1985/posts/861438970599704?pnref=story

    Multumim! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plăcerea mea! Mulțumesc eu pentru prezența pe blog! Îți urez succes, Emanuela!

      Ștergere
  7. Particip. FB:Alexandra Elena GFC:Alexandra Elena Share:https://www.facebook.com/aly.manyka/posts/716763185097063?pnref=story

    RăspundețiȘtergere
  8. Particip.
    GFC: Maria
    Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1479562239027073&id=100009199341517&pnref=story

    RăspundețiȘtergere