vineri, 3 iulie 2015

Concurs de manuscrise la Editura Univers


Dragi cititori, astăzi vin cu o super veste privind Editura Univers: e vorba de un concurs de manuscrise organizat de editură - ceea ce mi se pare o inițiativă atât de frumoasă de a promova valorile noastre românești. Să vedem ce ne spun prietenii de la editură..

„Literatura română contemporană poate sta oare alături de celelalte cărţi publicate până acum în traducere la Editura Univers în cei aproape cincizeci de ani de existenţă, alături de autori ca Márquez, Faulkner, Vian? Intenţionăm să aflăm! Autorii români care şi-ar dori să-şi vadă cărţile publicate la Univers sunt rugaţi să ne trimită manuscrisele lor, exclusiv în formă electronică, în documente scrise cu diacritice, la adresa concurs@edituraunivers.ro, până la data de 15 septembrie 2015. Cele mai bune dintre manuscrisele primite vor avea o şansă să intre în planul nostru editorial. Vom anunţa pe 15 octombrie 2015 cărţile selectate.

Pot participa cărţi care fac parte din următoarele categorii:
  •  Roman
  •  Proză scurtă 
  •  Literatură pentru copii
    De asemenea, atenţie, ilustratori!
  •  Carte de colorat pentru adulţi
Pot participa autori din toată ţara, indiferent de vârstă şi CV.”

Acestea fiind spuse, dacă aveți înclinații către scris și ați scris ceva sau intenționați să o faceți - Editura Univers vă așteaptă cu brațele deschise manuscrisele până pe data de 15 septembrie 2015! Succes!

8 comentarii:

  1. Ce drăguţ! Fratele meu schiţează poveşti, poate până în toamnă le pune cap la cap şi le trimite :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos. Eu una abia aștept să văd cine o să câștige concursul ăsta și să și citesc apoi cartea după ce va fi publicată!

      Ștergere
    2. Mă uitam eu aşa pe blogul tău, pe la ce ai scris, şi cum dădeam scroll văd afişul pentru concurs şi mă izbeşte realitatea: şi ei publică o carte de colorat pentru adulţi. Neapărat trebuie să îmi aiu şi eu una. Deşi la capacitatea mea de a nu trece peste linii poate e mai bine să rămân la cele pentr0-3 ani că au conturul larg :) Plus că şansele ca cineva să se hotrască că vrea să împărţim cartea (eu deloc ei tot) sunt mai mici.

      Ștergere
    3. De unde știi că publică o carte de colorat pentru adulți? Ești sigură? Eu nu am auzit nimic, hmm. :)) Nu că nu m-aș bucura dacă ar fi așa!

      Ștergere
    4. Oh, te refereai la concursul ăsta. Scuze, nu știu pe ce planetă sunt la ora asta. Și e numai nouă! :))
      Credeam că e vorba de altceva anunțat zilele astea. :))

      Ștergere
    5. E ok şi eu sunt tare aiurită zilele astea, cred că e de la excesul de căldură :D

      Ștergere
  2. Eu chiar mă întreb, de fapt, îs fooooarte curios, ce manuscris vor alege. Mi se pare o editură care publică, după cum ți-am zis și pe Goodreads, doar manuscrise, romane, foarte bune. Chiar îs foarte curios, zău! De asemenea, observ o tendință peste tot pentru romanele grafice. Am un prieten care chiar le are cu asta, cred că am să-i zic și, cine știe, poate iese ceva. Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact! De-asta și la mine e mare curiozitatea, cu siguranță vor publica un roman pe care după ce îl citești îți zici „Wow, ce carte bună, încă un scriitor român contemporan de excepție”. Acum bineînțeles, depinde și de gusturi, nu zic - că poate să fie unul foarte bun și să nu placă tuturor (e și normal să se întâmple asta, de altfel), dar ziceam așa, în general.

      Ștergere